وزیر بهداشت با اشاره به شهدا و خانواده‌های مدافعان حرم گفت: اگر آرامشی در کشور داریم سبب آن شهدای مدافع حرم است.

به گزارش مشرق، سیدحسن قاضی‌زاده هاشمی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی عصر امروز در مراسم یادواره شهدای حرم فاتحین که در مرکز همایش‌های برج میلاد برگزار شد، گفت: امروز عزیزانی که در خارج از کشور و آن طرف مرزها به تبعیت از مقام معظم رهبری و دفاع از اسلام جانفشانی می‌کنند، این افراد واقعا افراد ویژه‌‌ای هستند.

وی با اشاره به به شهدا و خانواده‌های مدافعان حرم تصریح کرد: اگر آرامشی در کشور داریم سبب آن شما هستید و همچنین لطف خداوند متعال و حضرت بقیةالله(عج‌) است و به خاطر حضور مردم و زنان مومن و نیکوکاری است که در این کشور هستند.

قاضی‌زاده هاشمی درباره  خانواده شهدای فاتحین افزود: خانواده شهدای فاتحین مثل بسیاری از شهدای عزیز از خانواده‌هایی هستند که همه چیز خود را برای رضای الهی فدا کرده‌اند، شما هستید که ذخیره واقعی انقلاب و این کشور هستید.

وزیر بهداشت افزود: باید فرهنگ عاشورایی داشته باشیم، فرهنگ عاشورایی چیزی نیست جز از خود گذشتن، امام حسین(ع) در کربلا از خود و خانواده خود گذشت تا دین خدا پایدار بماند. همه مسئولان ما به فرهنگ عاشورایی باور داشته باشند. 
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 5
  • ۲۰:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۷/۳۰
    0 0
    اگر هم مردم دردسترسی به پزشک مشکل دارندنتیجه عملکرد وزیر بهداشت وهمدستانش وازجمله درطرح تحول پزشکان (سلامت!!!) است. نفرین برمافیای پزشکان که سلامت 80میلیون ایرانی رافدای رسیدن به پول وطمع ورزی خودشان کردند
  • ۲۱:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۷/۳۰
    0 0
    دو رو بیشتر نگذشته....توهین به مدافعان حرم و ائمه جماعات و به شعور سیاسی مردم از مدعیان اعتدال و تدبیر!......
  • محمد ۰۶:۱۴ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۱
    0 0
    عجب تا دیروز اقای وزیر ناراحت اظهار نظر سردار حرم بود ولی امروز رفته درخصوص مدافعان حرم صحبت می کنه.اینم از اون کارهاست.!!!!!!!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس